Ceník prací a služeb poskytovaných obcí
1) Poskytování informací, příjem podání
Osobní podání na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí až Pátek 8:00 hod – 11:00 hod -12:00 hod – 14:00 hod
Úřední dny starostky
Pondělí 16:45 hod – 18:00 hod
Středa 16:45 hod – 18:00 hod
Telefonické podání: +420 736 601 096 nebo +420 606 084 451
Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Formulář, písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu vinary@seznam.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obec Vinary, Vinary 70, 503 53 Smidary.
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli: jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Elektronicky datovou schránkou: e8xa6eg
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti: komu je žádost určena, jaká konkrétní informace je požadována, kdo žádost podává.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Lhůty pro vyřízení žádosti dle zákona 106/1999 Sb
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti- do 15 dní s možností prodloužení na 30 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona). Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) – do 3 dnů od odložení. Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) – do 7 dnů od podání. Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) – do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem – do 15 dnů. Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) – do 30 dnů od doručení výzvy.
Příjem a vyřízení odvolání
Způsob odvolání a jeho obsah:
- Osobně na Obecním úřadě
- Poštou na adresu Obec Vinary, Vinary 70, 503 53 Smidary
- Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
- Odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
O odvolání rozhoduje:
- obecní úřad – jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
- v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15 ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
- krajský úřad – jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
Tento sazebník stanoví v souladu s § 17 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, výši úhrad za poskytování informací dle citovaného zákona.
Tento sazebník stanoví v souladu s § 17 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, výši úhrad za poskytování informací dle citovaného zákona.
S poskytováním informace mohou být spojeny přímé materiálové náklady.
Sazebník výše úhrad
Cena výtisku, je-li informace poskytována formou fotokopie nebo počítačového tisku
Kopírování a TISK A4 černobílé | 5,00 Kč |
Kopírování a TISK A3 černobílé | 8,00 Kč |
Kopírování a TISK A4 barevné | 10,00 Kč |
Kopírování a TISK A3 barevné | 16,00 Kč |
Poštovné, je-li informace zasílána poštou, dle sazebníku poštovních služeb, balné se neúčtuje.
Přímé materiálové náklady se neúčtují, pokud náklady spojené s poskytováním informací nepřesáhnou částku 50,00 Kč.
Náklady na mimořádné rozsáhlé vyhledávání informací se účtují, přesáhne-li doba zpracování a vyhledávání informace 1 hod, ve výši 400,00 Kč za každou hodinu.
Zásady o poskytování informací (dále jen Zásady) byly schváleny usnesením zastupitelstva obce Vinary č. 12/9/2024 ze dne 14.2.2024 s účinností od 15.2.2024
2) Ceník prací a služeb poskytovaných obcí Vinary
PRONÁJEM SÁLU | |
Kulturní dům Kozojídky | |
Občané s trvalým pobytem v obci | 3.000 Kč |
V letních měsících červen, červenec, srpen | 6.000 Kč |
Ostatní občané po celý rok | 15.000 Kč |
Sál v budově bývalé školy v Janovicích | |
Občané s trvalým pobytem v obci | 2.000 Kč |
Ostatní občané po celý rok | 10.000 Kč |
Klubovny
Janovice, Smidarská Lhota, Vinary, Kozojídky |
|
Občané s trvalým pobytem v obci | 800 Kč |
Ostatní občané po celý rok | 2.000 Kč |
Zápůjčka výsuvného žebříku (1 den) | 100 Kč |
Jednorázové komerční hlášení | 100 Kč |
Pronájem párty stanu /1 akce, 1 den) | 300 Kč |
Od pronájmu jsou osvobozeny místní spolky a organizace obce Vinary.
Kopírování a TISK A4 černobílé | 5,00 Kč |
Kopírování a TISK A3 černobílé | 8,00 Kč |
Kopírování a TISK A4 barevné | 10,00 Kč |
Kopírování a TISK A3 barevné | 16,00 Kč |